Kobieta po trzydziestce

Witajcie sciągnełem sobie asterkę z niemiec i niestet ma zakodowane radujko. Proszę o pomoc. Nie wiem nawet jak wpisac ten kod. A dane radia to Blaupunkt SC202 i wysztkie numer jakie sa na radiu to : 90 381 123; FD265; 7641 852 521; GM0202N7140783. Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam


Witam! Posiadam PHILIPS CAR 600, kod do niego sobie załatwlem ale mam rowniez zmieniarke BLAUPUNKT fabrycznie zamontowana ktora wola ode mnie SAFE CODE jest szansa na ominiecie ASO?

jeśli jest to zmieniara Blaupunkt, to odczytaj numery i mi je podaj na forum, a dostaniesz kod. Pod warunkiem że jej nie zablokowałeś wpisując złe kody :)

witam. Jestemnowy na forum... Potrzebuję kodu do radia blaupunkt car 300.
nr:
GM0300 W8556539
7 648 852 320
90 533 422
Z góry dzięki.
Pozdrawiam
______________________________
Edit by Zubek73

Jestemnowy na forum...
a jak jeszcze raz umieścisz posta w złym miejscu to będziesz nowy z ostrzeżeniem
Przenoszę

Użytkownik zubek73 edytował ten post 06 luty 2007 - 14:02

Proszę o zadawanie pytań na tym forum nie ma PM prywatną wiadomość
Nie zawsze mam możliwość sprawdzenia poczty .


Użytkownik "krajo" napisał
Witam. Czy bylbys w stanie podac mi kod do Blaupunkt Car 300 (D) 7 645 852 320, GM 1300T6102871, 90 532 620 bo mi pomimo wielu prob niestety nie udalo sie a zostaly tylko 3 proby. Z gory wielkie dzieki. pozdro



Twój kod powinien być 5008 napisz czy zadziałał

jeżeli nie masz możliwość w pierwszym polu wpisać liczby większej od 1 to kod będzie 1008
Użytkownik piciujojo edytował ten post 18 styczeń 2009 - 13:34

Witam,
Wprowadzałem kod do radia Blaupunkt car300 bez podglądu na wyświetlaczu bo cholera wie czego, ale nie współpracuje z radiem (pracuje nad tym), no i chyba cosik źle musiałem zrobić bo radio raz odpaliło, ale później jak podłączyłem już kiszeń to drugi raz radio nie chciało zaskoczyć. Myślę, że się zablokowało, bo słyszałem, że tak czasami bywa... Jak się je odblokowuje? Czy ktoś coś wie na ten temat?? Dzięki

Witam.

Proszę o kod do radia:

Blaupunkt CAR300 (E)

90 533 422

7 648 852 320

GM0300X9665368


Dziękuję bardzo za kod :)
Użytkownik TranceEternity edytował ten post 29 styczeń 2010 - 14:51

obecnie pracuje w londynie i dostalem od szefa samochod (peugeot - van). radio oczywiscie potrzebuje kodu zeby go odpalic:)
blaupunkt-werke gmbh
815bp037722794009
bp-nr. 7 640 377 316
prod.nr.fiat 130 404 8070
bardzo prosze o pomoc jesli to mozliwe!
z gory dziekuje!!!
Użytkownik kosira edytował ten post 14 maj 2007 - 23:46


Dobra odrazu podaje reszte numerków.

BLAUPUNKT CAR 300 (D)
NO; 90 532 620
2F2
GM 1300V3450520
7 647 852 320

Dziękuje i proesze o pomoc!

POZDRAWIAM!!!!!

Twoj kod 5550
pzdr


Witam wszystkich,

Jeśli byłby w stanie ktoś podać mi kod do mojego radyjka, byłbym bardzo wdzięczny.
Oto namiary jakie posiadam:
Blau Car 300 D (Vectra)
GM0300T5351186
No:90 532 620

Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

Twoj kod 8572
pzdr


witam potrzebuje kody do radia Blaupunkt concert
Radio nr: 13101
AUZ1Z3X6080839



Tylko serwis ASO Audi lub radiocode, chociaż to blaupunkt to kalkulatory nie działają, dla grupy VAG został zmieniony algorytm wyliczania kodu.

WITAM, RAFAŁ777 NA WSTĘPIE PIĘKNIE CI DZIĘKUJĘ ZA KOD DO BLAUPUNKTA CAR 300, WBIŁAM KOD WEDŁUG INSTRUKCJI, ZATWIERDZIŁAM I RADIO ZADZIAŁAŁO ALE PO WYŁĄCZENIU ZAPŁONU I PONOWNYM URUCHOMIENIU RADIO ZNOWU ŻĄDA KODU I TAK ZA KAŻDYM RAZEM, WYŚWIETLA SIĘ SAFE, ODCZEKAM TROCHĘ WBIJAM KOD I ZNOWU DZIAŁA ALE TYLKO DO WYŁĄCZENIA SILNIKA. CZY COŚ NIEPOPRAWNIE ROBIĘ, PROSZE O POMOC.

BLAUPUNKT Koln RCM 126
может поможет кто нибудь, где поправить дамп? , нету карты, спасибо заранее

Regulamin forum na to nie pozwala. Kosz.

Naprawa odbiorników samochodowych. Zabronione jest publiczne pytanie i liczenie kodów.

" />WITAM JESLI MACIE PROBLEM Z ZAKODOWANYM RADIEM PISZCIE DO MNIE NA GG:331619.

[ Dodano: 30 Styczeń 2008, 19:54 ]

">Mam ten sam problem co wszyscy odłączyłem w samochodzie akumulator i radio nie działa bez kodu

proszę o kod do blaupunkta BP 626222605097
jest tam jeszcze oznaczenie że jest to index H

[ Dodano: 30 Styczeń 2008, 10:08 ]
3 dni i brak jakiejkolwiek odpowiedzi

ktos tutaj bywa w tym dziale widze że wszystkie nr posiadają w srodku litere w moim radiu jest w tym miejscu cyfra 2


TRZEBA BYLO ODRAZU DO MNIE PISAC:P
I WIDZISZ RADYJKO CYKA:P

Jezeli ktos mogłby mi pomoc z góry wielkie dzieki, potrzebuje kod do radia

Blaupunkt SC 202 ©
7 642 852 521
GM 0202 R7639289
90 381 123

Serdeczne dzięki i pozdrowienia dla wszystkich klubowiczow:))

potrzebuje kod do radia blaupunkt car 300 o numerach GN0300N6760452 Z gory dzieki

sorry potrzebuje kod do radia blaupunkt lubeck cc22 nr BP2751P7881207, z gory dzieki.
jeszcze jedno pytanie czym zatwierdza sie wprowadzony kod

witam,
potrzebuje kod do radia blaupunkt typ.CAR2003
GM020317620375
05 115 095
7 649 200 321
Zgóry bardzo dziękuje.

Witam
potrzebny kod do radyjka blaupunkt car 300
na radyjku widnieją napisy

no; 90 532 620
type: CAR300 (D)
2F2

7 645 852 520

GMO300S2230085


Kod do twojego radia powinien być 6182

Potrzebny kod do radia:
VWZ1Z1Y9170236
815648238360
Blaupunkt Made in portugal
Z góry bardzo dziękuję

A poradzicie sobie z wygenerowaniem kodu do:

BLAUPUNKT

GM 020317508701

CAR2003(S)

AGILA

moowi to blaupunkt juz mam kod dziala wszytsko. Dzieki za szybka odpowiedz.


Nie szkodzi, i tak nikt Ci nie poda kodu Tylko Blaupunkt po numerze seryjnym.

aleś go pocieszył :lol:

Witam posiadam auto sprowadzone z Niemiec i po odłączeniu klemy zakodowało mi się rado jak z opisu. jak by mi mógł ktoś podac ten kod po numerze seryjnym to bym był wdzięczny bardzo. numer seryjny to:

BP2779P8558279

mam radyjko blaupunkt mam kod ale nie moge go wprowadzic pojawiaja sie tylko 4 kreski inic jesli ktos moglby pomoc prosze moje gg2738988

witam Bardzo prosze o kod do radia blaupunkt sc 202 GM 0202P7042296 90381123 Z gory DZIEKUJE

Witam
Widze ,ze problem zakodowanego radia w aucie z Niemiec to standard .
W mojej Corsie tez zapomnieli dac kod ,a po odłaczeniu akumulatorka była juz lipa
Prosze osoby posiadajace kalkulator o wyliczenie:

7 642 852 521
GM0202S8502697

proszę o pomoc w rozkodowaniu radia blaupunkt  mam kody tylko nie mogę ich wbić wyskakują mi 3 kreski i nic nie mogę wbić


Szukam kodu do radia Blaupunkt Car 300 GM0300W5071248.

" />Witam. Mam zablokowane radio i potrzebuję kodu. Radio Blaupunkt T1 LOW
Bp8140X9064243
7648140392 radio te jest z peugeota 206 i ma tylko przyciski 1-6.

" />
">cześć wszystkim jestem tu 1 raz i nie bardzo się tu orientuję a potrzebuję pomocy. szukam kodu do radia Blaupunkt BMW Reverse RDS BP6262 1 0620534 FD211. Jeżeli ktoś potrafi mi pomóc to z góry dziękuję...

spróbuj 3506 lub 1506

" />Witam.Potrzebuje kodu do Blaupunkt BP 6262 W 7770145. Czy ktoś mi pomoże?

" />Witam mam radyjko Blaupunkt nr. boczny to BP4836S3824125 Proszę o podanie kodu. Z góry dziękuje za pomoc.


Witam serdecznie,

proszę uprzejmie o pomoc w rozkodowaniu przez podanie kodu do radia Blaupunkt BMW Reverse RDS o numerze BP4836S1409240

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam

9525 lub
1525

Hej! potrzebuje kod do radia Blaupunkt BP1774N48309 licze na pomoc i z góry dziękuje